کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس
سرخط خبرها

کشف ۱۴۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری در آذربایجان‌غربی| پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان سلاح را نمی‌دهند

  • کد خبر: ۱۲۶۹۸۲
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کشف ۱۴۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری در آذربایجان‌غربی| پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان سلاح را نمی‌دهند
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۱۴۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اشراف اطلاعاتی پلیس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: در اجرای مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز و تقویت مولفه‌های امنیت عمومی در سطح استان، طی عملیاتی منسجم، با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان، پلیس موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز که قصد ایجاد ناامنی در کشور در جرایم حوزه اجتماعی همچون قتل، تهدید و تعرض به اموال عمومی و... داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: با رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و با هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان  ۱۴۲  قبضه سلاح (۲۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۲۲ قبضه سلاح شکاری) کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر استان نخواهد داد، بیان داشت: در این زمینه ۳ باند بزرگ متلاشی شد و در این عملیات ۷  متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد ناامنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->